Billig Fastnettelefoni I Boligforening Billig Fastnettelefoni I Boligforening

Kan jeg få telefoni fra Dansk Kabel TV?

Hvor bor du?

Hvad passer bedst til dig? Vælg det rigtige abonnement og spar penge.

Vi har alle forskellige behov - også når det kommer til telefoni. Der er derfor flere ting, du bør overveje, inden du vælger dit nye telefonabonnement. Det handler nemlig om, hvor meget du bruger din telefon, og om dem, du ringer til, bruger fastnet eller mobil.

Opret telefoni
Telefon Abonnement Typer Telefon Abonnement Typer

Hvilket abonnement passer til dig?

*Du kan tale lige så længe, du har lyst, inden for 59 minutters varighed til kr. 0,00. Fortsætter samtalen ud over de 59 minutter, takseres den overskydende del til samme minuttakster som abonnementet ”Fastnet”. Opkald til 90-numre, særtjenestenumre og særlige servicenumre er ikke indeholdt i abonnementet.

Hvis dit behov ændrer sig, kan du til enhver tid skifte abonnement gebyrfrit.

Dansk Kabel Tv Tillægstjeneser Telefoni 3840X2160

Oveni dit abonnement får du adgang til flere populære tjenester

  • Banke På: Få besked, når folk ringer til dig, mens du taler i telefon.
  • VoiceMail: Din personlige telefonsvarer, som tager imod besked, når du ikke kan tale.
  • Viderestilling: Viderestiller indgående kald til et andet telefonnummer, så du ikke går glip af en vigtig samtale.
  • Vis Nummer: Se nummeret på den, der ringer til dig.
  • Valgfri spærring: Spær udgående opkald til f.eks. udland, mobil eller 90-numre.
  • Kundeservice: Nogle af landets bedste åbningstider for kundeservice og support. Åbent alle ugens 7 dage.
Udlandstakster For Boligforening

Opkald til udlandet

Som telefonikunde hos Dansk Kabel TV, kan du ringe til udlandet til fornuftige takster. Der er dog stor variation i priserne for opkald til de enkelte lande - så husk at tjekke prislisten, inden du foretager dine opkald.

Åbn PDF med oversigt
Særtjenester For Fastnetopkald

Opkald til særtjenester

Der findes en række servicenumre, som du betaler ekstra for at ringe op til. Det drejer sig f.eks. om opkald til mødetelefoner, træfpunkter og offentlige betalingsnumre.

Åbn PDF med oversigt

Godt at vide om Telefoni

Nem tilslutning

Det er nemt at komme i gang med telefoni hos Dansk Kabel TV. Efter din oprettelse, sætter du blot din telefon i det stik/den boks, der allerede er monteret i din bolig.

Har du en boks i din bolig, vil du i nogle tilfælde modtage en lille "tele-boks", som du skal sætte mellem din nuværende boks og din telefon. Mere skal der ikke til!

Hvad er leveringstiden?

Ønsker du et nyt telefonnummer: Inden for 2-3 hverdage, dog i nogle tilfælde op til 10 hverdage.

Har du allerede et telefonnummer, som du ønsker at beholde: Så vidt det er muligt på din ønskede dato. Dog tidligst 10 hverdage fra modtagelse af din underskrevne fuldmagt.

Flyt dit nummer eller vælg et nyt

Ønsker du at oprette fastnettelefoni, opsiger vi dit nuværende abonnement, såfremt du ønsker at beholde dit nuværende nummer. For at flytte nummeret, skal vi bruge en fuldmagt fra dig: Hent fuldmagt til nummerflytning

Vil du have et nyt nummer, skal du selv huske at opsige abonnementet hos din nuværende udbyder.

Kan jeg få telefoni uden bredbånd?

Ja, du kan sagtens oprette et fastnetabonnement uden bredbånd.

Hjælp og vejledning