Kundeservice Hjælp Og Support (1) Kundeservice Hjælp Og Support (1)

Vi sidder klar til din henvendelse

For bolig- og antenneforeninger

Kom Godt I Gang Med Internet

Kundeservice

Få hjælp til dit abonnement, tilmelding og regning.

For boligforeninger

Mandag til torsdag 8:00 – 16:00
Fredag 9:00 -15:30
Weekend og helligdage Lukket
24., 31. december + 1. januar Lukket

Kundeservice via mail:
Udfyld formular

Telefon: 69 12 12 12
Support Til Bredbånd Og Produkter

Support

Få teknisk hjælp til dine produkter.

For boligforeninger

Mandag til torsdag 8:00 – 20:00
Fredag 9:00 – 20:00
Lørdag og søndag 10:00 til 16:00
24., 31. december + 1. januar Lukket

Support via mail:
Udfyld formular

Telefon: 69 12 12 12
Selvbetjening Antenneforening

Antenne

Har du problemer med dit tv, kan du kontakte os her:

For antenneforeninger

Mandag til torsdag 08.00 - 16.00
Fredag 08.00 - 15.00
Weekend og helligdage Lukket
24., 31. december + 1. januar Lukket

Kontakt os via mail:
Udfyld formular

Telefon: 43 32 47 00

Hav dit kundenummer klar – det letter ekspeditionstiden

Hos Dansk Kabel TV passer vi rigtigt godt på vores kunders persondata og derfor er vi omhyggelige med verificering. Når du ringer til Kundeservice, bedes du derfor have dit kundenummer klar. Det gør det meget lettere for os at hjælpe dig.

Skal du have oplysninger om et kundeforhold, hvor du ikke står som den juridiske ejer, er det nødvendigt med en tilladelse fra den abonnementsansvarlige, før dette kan lade sig gøre. Den kan gives i telefonen, eller via en skriftlig fuldmagt.

Har du ikke dit kundenummer, kan vi verificere dig på følgende måder:
  • Du oplyser dit navn og adresse samt ringer fra et nummer, der er tilknyttet dit kundeforhold hos Dansk Kabel TV.
  • Du oplyser dit navn og adresse, samt aftalenummer fra en PBS-aftale.
  • Du oplyser dit navn og adresse, samt CPR-nummer.
  • Du skriver en mail til os fra den mail, der er tilknyttet dit kundeforhold, hvori navn og adresse også oplyses.

Alt om betaling og prislister for serviceydelser

Vi har samlet alle artikler om betaling i vores vidensbase. Her finder du information om betalingsmetoder, hvordan du sætter din arbejdsgiver, som betaler, eller hvad der sker, hvis du glemmer at betale din regning.

Det er også her du finder oversigter over priser for serviceydelser.

Se alt om betaling
Betalingsmetoder Og Prislister Betalingsmetoder Og Prislister Mobil

Alt om flytning, opsigelse og overdragelse

Er du på vej videre til en ny adresse hvor vi også leverer, kan du nemt tage dit abonnement med dig.

Eller måske flytter du hen hvor Dansk Kabel TV ikke leverer? 

Du finder alt information om administration af dit abonnement, herunder ændringer og opsigelse, i vidensbasen.

Vidensbase (nyt vindue)
Flytning Og Opsigelse Flytning Og Opsigelse Mobil
Kundevilkår Og Klageadgang

Kundevilkår

Her finder du vilkårene for de enkelte abonnementer og tillægstjenester, som du har adgang til hos Dansk Kabel TV. Det er også her, at du finder vejledning, hvis du ønsker at indsende en klage.

Kundevilkår