Tekniker Hos Dansk Kabel Tv Tekniker Hos Dansk Kabel Tv

Retningslinjer i hele landet for teknikerbesøg i forbindelse med Covid-19

Opdaterede retningslinjer i hele landet for teknikerbesøg

Gældende pr. 1. februar 2021

Dansk Kabel TV har genbesøgt nuværende skærpede retningslinjer for teknikerbesøg og forventer at kunne genindføre teknikerbesøg, herunder ordrer, fejl og stikskifte, med virke fra den 1. februar 2021.

Vi har justeret vores retningslinjer med det formål at gøre det muligt, både at tilgodese slutkundeefterspørgsler samt sikre, at det er sundhedsmæssigt forsvarligt både for kunder samt vores teknikere.

Vores Teknikere Kender Jer Og Jeres Behov Vores Teknikere Kender Jer Og Jeres Behov

Nedenstående forholdsregler skal som minimum være opfyldt, når tekniker møder op på kundeadressen

Vi varsler forholdsregler for kunden allerede forud for besøget ved f.eks. booking af ordre. Vores tekniker vil efterspørge om nuværende forholdsregler er opfyldt 30 min. forud for besøget ved telefonisk kontakt.

Forholdsregler der skal være opfyldt i forbindelse med teknikerbesøget:

  • 1. Ingen på kundeadressen har symptomer på, eller er i isolation for Covid-19
  • 2. Der er luftet godt ud i det lokale, hvor ordren skal udføres forud for besøget.
  • 3. Tekniker har mulighed for at opholde sig alene i lokalet, hvor ordren skal udføres
  • 4. Er det ikke muligt for teknikeren at opholde sig alene i lokalet, gælder nuværende offentlige restriktioner med to meters afstandskrav, og at mundbind bæres af både tekniker samt kunde

Teknikeren har til hver en tid bemyndigelse til at afvise ordren på kundeadressen, hvis ovenstående forholdsregler ikke er overholdt fra kundens side.