Tilmelding


Se hvilke produkter du kan vælge mellem:

Se de tilgængelige produkter og priser på din adresse


Praktiske informationer

1. Hvornår modtager jeg den første regning?
Den første regning bliver sendt til dig med posten ved udgangen af indeværende måned. Er du oprettet sidst på måneden, vil du først modtage din første regning ved udgangen af den efterfølgende måned.

 

2. Hvad er leveringstiden?
Bredbånd: Kan oprettes med det samme.

Telefoni (nyt telefonnummer): Inden for 2-3 hverdage, dog i nogle tilfælde op til 10 hverdage.

Telefoni (med overflytning af telefonnummer): For så vidt muligt på den ønskede dato. Dog tidligst 10 hverdage fra modtagelse af din underskrevne fuldmagt.

Kabel-tv: Afhænger af hvilken forening du er bor i. Oftest inden 11 hverdage.
For konkret dato bedes du kontakte vores kundeservice.
 

3.  Er der binding? Og hvad er opsigelsesfristen?

Bindingsperiode: Der er ingen bindingsperiode på bredbånd og telefoni.

Opsigelsesfrist: Der er 30 dages opsigelse på alle produkter, fra den dag der opsiges.

Fortrydelsesret: Der er 14 dages fortrydelsesret.



4. Kan jeg få bredbånd hos Dansk Kabel TV?
For at oprette bredbånd kræves det, at din boligforening har en aftale med Dansk Kabel TV.
Er du i tvivl, kan du tjekke, om vi tilbyder bredbånd på din adresse.

Du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte os på 69121212.

 
5. Hvordan foregår installationen?
Oftest kræves der ingen installation. I de fleste tilfælde, er det eneste der skal til, et netværkskabel, som du blot forbinder fra stikket i væggen til din computer eller router.


6. Priser og hastigheder?

Find de gældende priser og hastigheder her.

Er du eksisterende kunde, kan du se, hvilke hastigheder der er tilgængelige på din adresse ved at logge ind på Selvbetjeningen.
 
Som udgangspunkt er hastighederne garanteret (ved kablet forbindelse). Er hastigheden angivet som "Delt båndbredde", kan der i spidsbelastningsperioder opleves nedsat hastighed, da flere brugere deles om den samlede båndbredde.


7. Hvordan får jeg trådløst bredbånd?
Hvis du ønsker trådløst bredbånd, skal du bruge en trådløs router.
Du kan enten bruge din egen trådløse router eller bestille en hos os via din selvbetjening.

Læs mere om vores routere her.

Er du i tvivl, om hvad du skal vælge, er du velkommen til at kontakte os på 69121212.



8. Opsiger I mit abonnement hos min nuværende udbyder?

Vi opsiger ikke dit abonnement hos din nuværende udbyder, når det drejer sig om bredbånd og kabel-tv. Det skal du selv gøre.

Ønsker du at oprette fastnettelefoni, opsiger vi dit nuværende abonnement, såfremt du ønsker at beholde dit nuværende nummer. Vil du have et nyt nummer, skal du selv huske at opsige abonnementet hos din nuværende udbyder.


9. Kan jeg få telefoni uden bredbånd?
Ja, du kan sagtens oprette et fastnetabonnement uden bredbånd.