Selvbetjeningen


Som kunde hos Dansk Kabel TV har du adgang til en selvbejteningsside, hvor du bl.a. kan se og ændre i dine aktive abonnementer, bestille tillægsprodukter og hente udspecificering af dine telefonopkald.

1. Hvad er min adgangskode til selvbetjeningen?
Din adgangskode til selvbetjening finder du i dit velkomstbrev.

Hvis ikke du kan finde/huske din adgangskode, kan du klikke på "Jeg har glemt min adgangskode?" under loginfeltet til selvbetjeningen. Herefter vil du få sendt en ny med posten.

Du har også mulighed for at få tilsendt den på mail. Dog kræves det, at du har registreret din mailadresse hos os. Du kan tilføje din mail under "Kundeoplysninger", når du er logget ind.

Har du behov for hjælp, er du velkommen til at kontakte kundeservice på 69121212. Husk at have dit kundenummer klar.


2. Kan jeg selv ændre min hastighed?
Du kan selv opgradere din hastighed på din selvbetjening.
For at nedgradere din hastighed bedes du kontakte vores kundeservice.

Der er intet gebyr ved op- og nedgradering.


3. Hvordan downloader jeg sikkerhedspakken?

Sikkerhedspakken kan downloades via selvbetjeningen, hvor du også finder din licenskode.
 

4. Hvor kan jeg se min opkaldsspecifikation?
Din opkaldsspecifikation er tilgængelig på selvbetjeningen.

Du kan enten vælge at se specifikation for en bestemt faktura eller for en bestemt periode.