Regninger og betaling


1. Hvor ofte skal jeg betale?

Oftest betales der kvartalsvis - dette fremgår på din regning.
Betalingscyklus er følgende: 01/03, 01/06, 01/09, 01/12

Den første regning er dog ikke omfattet af den normale betalingscyklus og forfaldsdatoen varierer derfor afhængig af, hvornår du har bestilt dit abonnement.

Din anden regning vil være indreguleret i forhold til vores betalingscyklus, og du kan derfor forvente, at der opkræves for et vist antal dage.


2. Kan min arbejdsgiver modtage regningen?

Ja. Dette kan gøres ved at udfylde denne formular.
Fakturaen bliver herefter sendt til din arbejdsgiver.


3. Jeg har betalt det, jeg skylder. Hvornår bliver jeg genåbnet?

For bredbånd og telefoni:
Hvis alt udestående er betalt, foretages der automatisk snarest en genåbning af abonnementet.

For TV:
Er dit TV-signal blevet lukket, skal du kontakte vores kundeservice for yderligere information.

Du opkræves et genåbningsgebyr, da dette ikke kan foretages automatisk. Ved genåbning, kører en tekniker ud til din forening og åbner dit signal.

 

4. Jeg har modtaget en kreditnota. Hvornår kan jeg forvente pengene står på min konto?

Hvis du i forbindelse med din opsigelse har modtaget en kreditnota, kan konto- og registreringsnummer sendes til ks@danskkabeltv.dk.

Hvis du har modtaget en kreditnota uafhængig af en opsigelse, vil dette som udgangspunkt blive modregnet dine fremtidige fakturaer.

 

5. Jeg har opsagt mit abonnement, men har modtaget en regning?

Der kan være flere årsager til, at du har modtaget en regning, selvom du er opsagt.

Betaler du kvartalsvis og har opsagt midt i en betalingsperiode, skal hele regningen betales. Herefter laver vi en slutopgørelse og udbetaler det, du har betalt for meget. Der vil fremgå flere informationer om udbetaling på din bekræftelse af opsigelsen.

Har du telefonabonnement, vil du modtage en opkrævning for de eventuelle opkald, der ikke tidligere er faktureret.