Andet


1. Jeg skal flytte?

Hvis du flytter, er det vigtigt, at du husker at melde din flytning til os.
Send en mail til ks@danskkabeltv.dk med nedenstående oplysninger - så klarer vi resten!

Kundenummer:  
Navn:  
E-mail:
Telefonnummer:

Nuværende adresse
Adresse:
Postnummer:   
By:
Forening:
Flyttedato:

Ny adresse
Adresse:
Postnummer:   
By:  
Ny Forening:

 

Er du i tvivl, om vi dækker på din nye adresse, kan du altid tjekke her.



2. Hvorfor er min portering afvist?
Der kan være en eller flere grunde til, at din portering er blevet afvist.
Hvis ikke fuldmagten er underskrevet og udfyldt juridisk korrekt.
Hvis du har ekstraservices tilknyttet dit telefonabonnement hos din nuværende udbyder.
Hvis dit telefoniabonnement hos din nuværende udbyder er opsagt.


3. Hvor finder jeg mit kundenummer?
Dit kundenummer kan findes flere steder.
På et hvilket som helst brev fra os.
På dine regninger.

Hvis du betaler over betalingsservice, kan det ses på din betalingsserviceudskrift eller i din netbank.

4. Hvorfor har jeg to kundenumre?
Alle Dansk Kabel TV kunder har 2 kundenumre og er en ganske normal ting.
Det har dog ikke nogen betydning for dig som abonnent.
Rent forklaringsmæssigt kan det siges på følgende måde. Det ene kundenummer bruges til fakturering og det andet til vores kundedatabase.


5. Er der en hastighedsgaranti?

Vores hastigheder er garanteret, med mindre der er tale om en delt båndbredde.

Læs mere på bredbåndsfakta

Eller test din hastighed her

6. Hvad betyder delt båndbredde?

Dette betyder, at du deler båndbredde med andre i foreningen og er derved ikke garanteret en fast hastighed.