Corona Du Kan Stadig Faa Hjaelp Header

Vi er stadig klar til at hjælpe dig

  

Kære kunde

Vi arbejder i den nuværende situation efter ændrede retningslinjer. Herunder kan du læse om de ændringer der pårører dig som kunde hos Dansk Kabel TV.

  

24. marts 2020

Ændringer i fremgangsmåde ved fejlsøgning og teknikerudkald

Som TV- og bredbåndsleverandør har vi i Dansk Kabel TV en national forpligtelse til at sørge for, at vores kunder kan holde sig opdateret om verdenssituationen via deres bredbåndsforbindelse eller TV-signal.

Derfor er det nødvendigt for vores teknikere, stadig at bevæge sig rundt i Danmark og ofte indenfor hos vores kunder. Men det er dog også vores ansvar at gøre vores allerbedste for at begrænse smitten af COVID-19 blandt vores medarbejdere og kunder.

Derfor har vi sammen med TDC Net besluttet at begrænse teknikerbesøg til et minimum og stoppe med alle ikke-kritiske opgaver. I stedet har vi trænet vores kundeservice til at foretage en dybere fejlsøgning over telefonen i første omgang.

Hvis vi er nødsaget til at sende en tekniker ud, har vi ændret i processen, så vi begrænser kontakt mellem teknikere og kunder. I stedet for at starte fejlsøgningen inde i kundens hjem og ansigt-til-ansigt med kunden, som vi plejer, så starter vores teknikere nu fejlsøgningen ude ved kabelskabet. Hvis installationen ser korrekt ud, ringer vores tekniker til kunden og guider kunden igennem en fejlsøgning.

Vi håber at disse vigtige skridt, kan hjælpe os og vores kunder igennem den næste kritiske tid med COVID-19, og at vi sammen kommer godt ud på den anden side.

Mvh. Dansk Kabel TV

  


  

12. marts 2020:

Du kan fortsat få hjælp hos kundeservice og support


Den danske statsminister har igangsat en regerings-nedlukning for at begrænse spredningen af COVID-19 i Danmark, med betydelige forholdsregler iværksat.

I Dansk Kabel TV har vi et meget specielt ansvar i denne situation som rygraden, der opretholder kommunikationstjenester ude hos jer, vores kunder.

Derfor har vi også taget vores forholdsregler for at undgå unødig kontakt og gøre vores til at mindske smitten. Alle vores medarbejdere på kontoret arbejder hjemmefra de næste 14 dage, men vores kundeservice sidder dog stadig klar på telefon og mail for at hjælpe. Vores kørende teknikere er stadig på arbejde, men også de er blevet bedt om at mindske kontakten med andre.

Skulle du opleve problemer, kan du kontakte os på 69 12 12 12 eller på mail ks@danskkabeltv.dk.

Mvh. Dansk Kabel TV