Er din mail blevet blokeret?

  

Er din mailadresse blevet blokeret for udgående mails, skyldes blokeringen at du har overtrådt vores politikker for brug af e-mail, Jf. afsnit 6 i ”Tillægsvilkår for Bredbånd”.

I langt de fleste tilfælde, skyldes en blokering, at din computer/andre enheder er inficeret med virus/malware.

Blokeringen betyder, at du i øjeblikket ikke kan afsende mails.

De mails du sender, kan for dig se ud til at de bliver afsendt, men de bliver ikke leveret hos modtageren. Udfør de tre trin herunder, for at få genåbnet din mail.


Trin 1: Kontroller din computer for malware/virus


For det første, er det vigtigt at du renser de enheder du benytter til mail (din computer, tablet, telefon). Du bedes derfor køre en komplet virusscanning af de enheder, hvor du anvender mailen.

Som kunde hos Dansk Kabel TV, har du adgang til en sikkerhedspakke hos F-Secure. Du kan prøve pakken kvit og frit i 3 måneder. Vi foreslår derfor, at du benytter denne mulighed på din computer.

Hent F-Secure til Windows

Hent F-Secure til Mac

Trin 2: Skift password på din mailkonto


Dit kodeord kan være afluret af tredjepart, så du bedes logge ind på din selvbetjening og skifte det.

Har du brugt det samme kodeord andre steder, er det en rigtig god idé, også at skifte det der.

 

Trin 3: Kontakt os og ophæv blokeringen


Når du har udført trin 1 og 2, skal du kontakte os på 69 12 12 12 eller benyt kontaktformularen for at få fjernet blokeringen.