Interview: Hvad synes formanden?

 

Interview med formand Carsten Pedersen fra AB Bolignet

9. november 2015.

 

Formand boligforening bredbånd anmeldelse

 

Hvis du skal beskrive samarbejdet med Dansk Kabel TV med tre ord, hvilke vil du da bruge?

Tryghed, Stabil og nærværende.

Lever Dansk Kabel TV op til jeres forventninger? Hvordan?

Ja. De holder hvad de lover og overholder aftalerne som de skal.

Hvad kan Dansk Kabel TV, som de andre udbydere ikke kan?

Vi ejer anlægget og de servicer det som deres eget. Det er jo også dem der har bygget det, så det kendskab de har til anlægget, ville andre ikke have.

Har du nogen eksempler på, hvordan Dansk Kabel TV leverer en god service?

Når vores beboere ringer, hører vi kun gode oplevelser fra dem.

De er proaktive med hensyn til vores anlæg og dets opdatering.

Hvor synes du Dansk Kabel TV skal blive bedre? Hvorfor?

Vi kunne godt tænke os flere besøg fra deres konsulent, med hensyn til opfølgning på den udvikling der sker samt hvad de kan gøre bedre for os.

Hvad synes du, Dansk Kabel TV er bedst til?

Service, og til at sørge for at vores anlæg hele tiden kører stabilt.

Synes du, at Dansk Kabel TV lytter til jer?

Ja for det meste, men kan godt have på fornemmelsen, at de kan glemme hvordan vores tilslutning ser ud.

Vil du anbefale Dansk Kabel TV til andre? Hvorfor? Hvorfor ikke?

Jeg vil helt klart anbefale Dansk Kabel TV til dem, som har samme opsætning som os.

De sparer os for en masse tid og kan levere service på det hele, så man ikke selv skal ud og fakturere flere steder.

Vi vil gerne have, at vores kunder føler sig trygge og i gode hænder. Føler du, I er det og hvordan?

Vi har i mere end 20 år haft et godt og stabilt samarbejde med Dansk Kabel TV. Vores anlæg er løbende blevet forbedret og gjort mere sikkert mod nedbrud. Vi føler, at der er helt styr på driften. Det gør, at vi trygt kan overlade det til dem.