Interview: Hvad synes andre?

Interview med Rikke Lyck, kunde hos Dansk Kabel TV.

December 2015.

Kundeinterview hvad siger kunderne om dansk kabel tv anmeldelse

 

At være kunde hos Dansk Kabel TV er nemt, fleksibelt og man får en god service. De leverer en høj service, og personalet i Dansk Kabel TV er meget kompetente.

Når jeg har ringet ind til kundeservice, har jeg kun oplevet kort ventetid på svar og en omhyggelig service. Et eksempel på, hvordan Dansk Kabel TV giver en god service er, da vi sidste år flyttede til en ny lejlighed i samme boligselskab.

Lejligheden var i den ældre del af ejendommen, og der var store udsving på det trådløse internet. Nogle gange var der slet ingen forbindelse, til trods for den hurtige hastighed vi havde bestilt.  

Jeg kontaktede derfor Dansk Kabel TV, som straks stillede mig om til en tekniker. Han anbefalede mig at få en stærkere og nyere router, da min daværende var mere end 6 år gammel. Routeren jeg blev anbefalet var ikke den største de havde, hvilket fik mig til at føle, at de ikke blot ville tjene mere på mig.

Den nye router virker langt bedre og der er færre udsving på det trådløse internet. Efterfølgende fulgte Dansk Kabel TV op på oplevelsen af min nye router og min forbindelse – det var meget betryggende og jeg er rigtig glad for at have fået en så stabil og hurtig forbindelse.

Jeg vil helt klart anbefale Dansk Kabel TV til andre der overvejer at få en ny internetudbyder.