Cirque bliver til Dansk Kabel TV

Vi er derfor rigtig glade for at byde dig velkommen, som kunde hos os.

På denne side finder du alle de praktiske informationer, du har brug for, i forbindelse med at dit abonnement nu flytter fra Cirque til Dansk Kabel TV.


Du har modtaget et brev...

Vi har sendt dig et brev, hvor vi fortæller hvad der kommer til at ske, med lige nøjagtig dit personlige abonnement.

På brevet kan du også se, hvornår vi omlægger din forbindelse. På den dato, vil der være en periode på nogle timer, hvor dine abonnementer ikke virker.

Når vi nærmer os dagen for omlægningen, vil du (ca. 1 uge før) modtage en oversigt over dine "nye" abonnementer, samt koden til den selvbetjeningsside, du får adgang til. Fremover, vil du selv have mulighed for (online) at administrere dine abonnementer. Du er naturligvis også meget velkommen til at ringe til os, hvis du vil have hjælp eller rådgivning, over telefonen.


Bredbaand Ikon   Bredbånd

Abonnement

Har du bredbånd hos Cirque, bliver det flyttet til Dansk Kabel TV. Du modtager et brev med posten, 4-6 uger inden vi flytter dit abonnement. På brevet kan du se præcis hvad der sker med din hastighed, og om der er ændringer i prisen.

 

E-mailadresser

Bruger du i dag en Cirque mailadresse, vil den ikke fremgå af din produktoversigt, men vil selvfølgelig fortsat virke. Dog skal du selv foretage et par enkelte ændringer:

  • Ret den udgående postserver (SMTP) til: "smtp.danskkabeltv.dk"
  • Fjern evt. godkendelse
  • Ret portnummeret til den udgående postservicer (SMTP) til: "25"

Har du en mailadresse via Cirque, vil du modtage en mail med en reminder, inden ændringen træder i kraft.

  

 

Sikkerhedspakke fra F-Secure

Gennem Cirque har du hidtil haft mulighed for at tilkøbe Normann antivirus. Denne udskiftes nu med F-Secures prisbelønnede sikkerhedspakke (samme pris, 25 kr./md.).

Du kan prøve F-Secure uden beregning i 90 dage fra den dag, dit abonnement flyttes. Derefter vælger du selv, om du ønsker at fortsætte – hvis du ikke foretager dig noget, opsiges den automatisk.

Der er mange fordele med Sikkerhedspakken: Udover effektiv og prisbelønnet antivirus, medfølger der 5 licenser. Dvs. at du kan installere pakken på op til 5 computere i husstanden.

    

Hent F-Secure Sikkerhedspakken:

Har du endnu ikke adgang til selvbetjeningen, kan du hente F-Secure via links herunder.

Hent F-Secure til Windows

Hent F-Secure til Mac

  

Fast IP-adresse

Du har i Cirques tekniske opsætning haft en fast IP-adresse. Såfremt du har brugt den funktionalitet det medfører, kan du godt fortsætte med det - dog skal du selv bestille et abonnement på en fast IP-adresse (du bliver tildelt en ny IP).

Prisen er 20 kr./md.

Er du i tvivl om du har brug for en fast IP-adresse, er tommelfingerreglen at du højst sandsynligt ikke har brug for det, og derfor ikke behøver at foretage dig noget.

   

Bestil en fast IP-adresse:

Du finder dit kundenummer i toppen af det brev du har modtaget fra os.


permission banner 11-2016


Telefon Ikon   Telefoni

Abonnement

Du beholder naturligvis dit nuværende telefonnummer, og det fortsætter i samme stik som tidligere.

Abonnementerne fortsætter som du kender dem fra Cirque, til samme månedlige abonnementspriser. Samtaletaksterne ændres.

De nye takster er mere simple og gennemskuelige end de nuværende. Der er således ikke dag/aftentakster.

Opkald til andre i samme boligforening er gratis.

Har du hemmeligt nummer/hemmelig adresse bibeholdes dette naturligvis når vi flytter dit abonnement.

 

Sådan bruger du din fastnettelefon

Du har en lang række smarte ekstrafunktioner til rådighed. I vejledningen herunder, kan du bl.a. se, hvordan du indstiller viderestilling og aktiverer banke-på.

Hent vejledningen her

 

Telefonsvarer (Voicemail)

Nummeret til din indbyggede telefonsvarer efter flytningen vil være "69 666 111". Dette nummer virker både, hvis du vil aflytte din telefonsvarer hjemmefra, og hvis du vil aflytte din telefonsvarer fra en anden telefon, uden fra dit hjem.

Ringer du hjemme fra fastnettelefonen, kan du også benytte nummeret "111" for at ringe op til din telefonsvarer.

Samtaletakster ind- og udland

Se samtaletakster indland

Se samtaletakster udland

Se samtaletakster særtjenester
  

Mobiltelefoni

Mobiltelefoni flyttes til Fullrate, som vil informere dig særskilt herom.

Har du haft fastnettelefoni hos Cirque, har du automatisk haft et medfølgende mobilabonnement. Dit mobilabonnement flyttes ikke til Dansk Kabel TV og bliver derfor fortsat hos Cirque, indtil det flyttes til Fullrate inden årets udgang.

Du vil få mere information om dette fra Fullrate.


Betaling Ikon   Betaling

Når vi flytter dit abonnement, betaler du måneden ud for dine produkter til Cirque. Fremover vil dine opkrævninger komme fra Dansk Kabel TV. Dine nuværende betalingsgebyrer ændres:

Før: Betaling hos Cirque Efter: Betaling hos Dansk Kabel TV
Girokort 35 kr./md. Girokort: 30 kr./md.
PBS (Betalingsservice) 5,31 kr./md. PBS: 10 kr./md.
eFaktura (betaling via e-mail): 0 kr./md.

  
Er du tilmeldt Betalingsservice, fortsætter dette automatisk. Uanset din nuværende betalingsmetode, vil den første opkrævning fra Dansk Kabel TV være gebyrfri, så du i ro og mag herefter selv kan vælge din foretrukne betalingsmetode på Dansk Kabel TV selvbetjening.


Drift Ikon   Driftsinformation pr. sms

Du har mulighed for at tilmelde dig vores driftsinformation. Når du har tilmeldt dig, vil du modtage varslinger på sms, hvis vi planlægger driftsarbejde der vil berøre dig, samt sms’er hvis der skulle opstå driftsnedbrud.

  

Tilmelding til driftsinfo pr. sms:


Vilkaar Ikon   Abonnementsvilkår

Da dit abonnement nu flyttes til en ny udbyder, har vi vedlagt de gældende abonnementsvilkår. Der er ikke nogen markante forskelle fra dine nuværende vilkår ved Cirque. Bemærk dog, at du hos Dansk Kabel TV ikke har binding på dine abonnementer, kun 30 dages opsigelse.

Hent gældende abonnementsbetingelser


Spørgsmål eller brug for hjælp

Vi sidder klar ved telefonen og ved computeren, til at besvare dine spørgsmål og til at guide dig gennem din opsætning.